Februar 2010 Mamis

Februar 2010 Mamis

Mein Postfach

Redaktion

 
Ansicht der Antworten wählen:

Geschrieben von kleine87 am 11.09.2009, 7:25 Uhr

@perlmutt

Hej Spatz..

wieso funktioniert euses jungi mamis forum denn nöd?? Bi mir chunt ständig das die site nöd azeigt werde cha.. toll!!!

Mennooooooo...

küssli

 
2 Antworten:

Re: @kleine87

Antwort von perlmutt, 20. SSW am 11.09.2009, 8:39 Uhr

Huhu!!
wia goz diar? Bi miar isches ganga und i weiss nit warum dass nit funktioniert het bi diar?! Probier doch immer wieder.. liegts viellicht am PC?

und wia isches diar am weekend ganga? Hesch nit aso guat kha??

glg perlmutt

Beitrag beantworten Beitrag beantworten

@perlmutt

Antwort von kleine87 am 11.09.2009, 15:14 Uhr

mir gohts sowit eigetli scho guet, nume ebe en mega stress. morn isch ja tHochzit und Taufi und jo.. es chunt einiges uf mi zua!

Jo i weiss au nid, wieso das nöd duet isch ja voll doof.. villicht liets echt am PC.

Am weekend isch solala xi.. Min Maa hät am SA gschafet und SO au gschaffed und das hät mi voll trurig gmacht. Di ganz ziit bini allei und ha mi so gfreut ufs weekend und plötzli das.. toll! Ha mi diheime verkroche wills mi agschisse hät. I mein jede hät amene samstig hauptsächlich am Sunntig was vor mite Familie und so.. Weisch i cha denn nöd uftauche und do lüt umenand bettle zum was mache.. das isch mer zblöd!

Han mi druf igstellt das mers zäme verbringed, aber ebe nöd.. NAja..

jetzt isch halt eifach no de stress und i mue säge bi froh wenn alles verbi isch..

wi gohts dir? wi ghots am zwergli inside?

grüessli

Beitrag beantworten Beitrag beantworten

Die letzen 10 Beiträge im Forum Februar 2010 - Mamis
Mobile Ansicht

Impressum Über uns Neutralitätsversprechen Mediadaten Nutzungsbedingungen Datenschutz Forenarchiv

© Copyright 1998-2024 by USMedia.   Alle Rechte vorbehalten.