Schwanger - wer noch?

Forum Schwanger - wer noch?

Umfrage zur Geburt

Thema: Umfrage zur Geburt

Was war bei der zweiten/dritten Geburt anders als bei der ersten Geburt? Waren die schmerzen anders? Dauer der Geburt? ich fand z.b. bei meiner ersten die Eröffnung nicht soooo schlimm dafür aber ''ins Becken rutschen'' als extrem nervig. Auch als der Kopf ''rauskam'' empfand ich das als sehr schmerzhaft. Alles in allem war die Geburt sehr schön und von den schmerzen her gut auszuhalten. Oft hört man ja das die Pressphase beim zweiten Kind kürzer sei? War das bei euch so? Mein zweites kam als KS und mein drittes kommt mitte Juni hoffentlich wieder spontan. lg Wasserfrau

von Wasserfrau1 am 28.04.2012, 19:23



Antwort auf Beitrag von Wasserfrau1

Ich muss sagen vom Ablauf und Schmerzen her waren 1-3 gleich, auch zeitlich. Nr.4 anders, da es eine Einleitung SSW 37+1 war.

von mf4 am 28.04.2012, 19:29



Antwort auf Beitrag von Wasserfrau1

Hallo, Geburt 2 war bei mir angenehmer und kürzer als 1 Bei der zweiten Geburt ging alles von alleine. Der Kleine kam alleine raus, ohne daß ich pressen mußte. Sollte nur atmen, da er schon sehr schnell durch den Geburtskanal rutschte. Die erste Geburt war im Vergleich echt heftig und anstrengend. Hat auch viel viel länger gedauert! Mal sehen, wie Geburt Nr. 3 wird. Bin schon ganz gespannt ... Hab aber noch etwas Zeit! VG, Claudia

von Claudia-2fachMama am 28.04.2012, 20:32



Antwort auf Beitrag von Wasserfrau1

gugus bir s. hani genau 14 stunde bruucht vor erster wehe bis erster schrei. nervig isch d ustribigsphase gsi, wül si geng zrügg grütscht isch, weni grad nid am presse bi gsi. ha ir wanne gebore u dr schmärz isch gange, eifach dr meega druck isch chum uszhalte gsi. ah ja, 10 tag nach et spontan bir m. genau 2 stund vor erster wehe bis erster schrei..... isch u schnäll u intensiv gsi. woni ha wölle presse, het hebamme zersch no wölle d blase spränge, s chind isch de grad mit samtem fruchtwasser usegflutscht. ha gemeint, i wirde vome boumstamm ufgspiesst. d hebi het nid mal zyt gha, zm händsche alege. die best geburt vo allne 3. 7 tag nach et dr chli, das weisch ja no, het müesse igleitet wärde. 2 stund nach dr erste wehe isch dr mumu ersch uf 4 cm gsi u hät chönne gränne. bi enttüscht gsi, ersch 4 cm, wie sölli die schmärze nomal so lang ushalte. d wehe si pouselos cho u heftig gsi. bi o ir wanne gsi, aber i bi niene me wohl gsi, ha gmeint, i müess stärbe. när hani müesse erbräche u de ischer de o grad ch. insgesamt 2 stund 20 minute. du chasch dir vorstelle, wie das ta het? i 20 minute 6 cm uf u use.......... bi froh, muessi nüm. also mi tipp: we du ä iileitig irgend wie chasch verhindere, de machs. natürlich nur, wes für d gsundheit vo dir u dim buebi ok isch........ i hät nämli gar nid müesse ileite. dr wägi het gmeint, i heyg ä ss vergiftig. nachdäm si mir s zäpfli gleit hey, hey so no bluet gno u de sich de 3 stund später uscho, dass gar nüt isch. wär am liebschte wider hey, aber das hani de o nüm dörfe. a ja, bi ihm hätti am 15. termin gha, am 16. am nami am halbi 4 hey si s erschte zäpfli gleit, am 10 s zwöite, am 17. am 1.29 ischer de da gsi. erinnerisch di? mir hey um mitternacht no gsimlset........ lg

von veralynn am 29.04.2012, 08:25



Antwort auf Beitrag von veralynn

hehe ja erinnere mi no ganz guet dra :-) u jetz ischer scho fasch ä chliine Maa ;-) Wahnsinn oder? I'gleitet wird bi mir eh nid, wägem KS u zum glück isch ja mini Hebi seeehr offe für's warte :-) Si isch eismal grad da gsi u si het o gfunde i söll ruehig so lang daheime blibe wis mir wohl sigi, s'bringi äch nüt is Spital cho z'warte u umez'wehe. Dr FA isch halt eher (wi alli Ärzt) ä panikmacher....... si heigi i däne 30 Jahr Einisch ä Ruptur erläbt, aber ou die heig sech akündet u nid eifach so plötzlech cho...... Härzig isch ou gsi dasi foll u ganz drhinder steit we d'Chind würde mitcho u het da z'einte oder andere gschichtli drüber verzellt :-) Mir fröie üs extrem druf, bi aber ou uuuu ungeduldig. Das hani so bide andere zwöi gar nid ka??!! lg W

von Wasserfrau1 am 29.04.2012, 11:10



Antwort auf Beitrag von Wasserfrau1

Beide Geburten wurden eingeleitet. Die 1. Geburt dauerte 3 Stunden länger, lag aber daran das mein Sohn im Becken stecken geblieben ist. Bei der 2. hatte ich nur 10 min Presswehen da war meine Tochter da ;) Die Schmerzen waren gleich nur das ich die 2. Einleitung besser vertragen habe. LG

von Jenni1986 am 30.04.2012, 17:49