kostenlos anmeldenLog in

Mehrsprachig aufwachsen Mehrsprachig aufwachsen
Geschrieben von primag am 20.01.2013, 21:29 Uhr zurück

Polnische Spielgruppe in Frankfurt

Eltern – Kind – Gruppe w jezyku polskim
Eltern–Kind–Gruppe to grupa zarówno dla dzieci jak i dla rodziców. Dzieci odkrywaja; swiat dzieki wspólnej zabawie i muzykowaniu. Ucza sie; piosenek i tradycyjnych zabaw polskich. Rodzice nawiazuja kontakty i wymieniaja sie doswiadczeniami z innymi rodzicami.

Prowadzaca kurs: Sylwia Hormanska
Wiek dzieci: od 1 do 3 lat
Termin kursu: poniedzialek, 10.00 h -12.00 h
Miejsce spotkan; – KIS (Kirche im Solitär Riedberg)
Riedbergplatz 1, 1 pietro
60438 FRANKFURT
Dojazd : U8 (stacja Uni Campus Rierdberg)
Rozpoczecie kursu: 04.02.2013 – 10.06.2013 (16x)
Koszt kursu: 59 Euro
Informacje i zameldowanie:
Email: st.laurentius-ffm@gmx.de, tel. 069 501599
Zapraszamy serdecznie na polskie zajecia!

Beitrag beantworten

Zurück ins Forum

Nachricht Nachricht an primag   
Postfach Mein Postfach   
Unten der Beitrag und die bisherigen Antworten. Sie befinden sich in dem Beitrag mit dem grünen Pfeil.