Schwanger unter 20

Forum Schwanger unter 20

Bin auf der Suche nach günstigem

Thema: Bin auf der Suche nach günstigem

Spielzeug für Loredana, puuuh Irgendwie ist alles so unglaublich teuer. 1 gewöhnliches Plüschtier kostet 15-20€ und wenns musik macht, dann noch mehr

Mitglied inaktiv - 03.02.2010, 15:01


Antwort auf diesen Beitrag

Mhmm ich hätte ja noch was... aber der Versand ist ja immer so teuer. :o( lg

Mitglied inaktiv - 03.02.2010, 15:11


Antwort auf diesen Beitrag

Also im dm gibt es so ein Spieltürmchen. Sind so Becher in verschiedenen Farben die man entweder ineinander stecken oder aufeinander stapeln kann. Hat Nico auch schon von Anfang an und er spielt immer gern damit :o) Und ist auch nicht teuer (vielleicht 4€? weiß es garnich mehr).

Mitglied inaktiv - 03.02.2010, 15:11


Antwort auf diesen Beitrag

i hett imfall no paar sacha im keller... versand wär kei problem, a fründin schafft uf da poscht - aber wenn natürlich verbi kämsch kasch drs grad aluaga... i säg drs i hock uf sooo viel züg... a kugelbahn, poppabuggy (no neu), kuscheltiar, so a babykeyboard, a schildchrot mit kugla, viel puzzles.. bi froh wenni das züg weg han... also wenn mol go luaga ko magsch... jederzit willkomma :) und suss, gang doch mol uf secondhand märkt, git jo recht viel ir umgebig... han döt amel viel sacha gholt... do isch würklich alles sautür, wenn ba bedenkt wia lang sie das züg hend...

Mitglied inaktiv - 03.02.2010, 15:47


Antwort auf diesen Beitrag

auch wenn ich ned viel verstanden hab von unten .. aber ja secondhand geht auch .. ebay und auch spielzeugflohmärkte .. gibts bei uns immer ;) oder im internet is auch meistens billiger das spielzeugs als in den geschäften ;)

Mitglied inaktiv - 03.02.2010, 18:39


Antwort auf diesen Beitrag

Ajo das wär natürli cool, also ich bi meh uf de suechi nach so Baby Spielzüg wenn du so sache häsch wo du nüm bruchsch, chaufis dir gern ab.. So so, sogar beziehig uf de Post? hehe de pöstler du sau.. nei spass.. Aluege wär natürli no besser, aber wenn? Weni wüsst das ich bald chäm, den würis der säge.. häsch du mini nr. no?

Mitglied inaktiv - 03.02.2010, 19:54


Antwort auf diesen Beitrag

jo weiss net genau, was wiaviel und so... wür suss mol go luaga go... isch sicher einiges umma! jo ha dini nr no.. zit hani eigentlich immer, wenni halt weiss, kanni dr tag au freibhalta ;) mosch nur säga!

Mitglied inaktiv - 04.02.2010, 00:12