August Mamis

Forum August Mamis 2007

@Nicole

Thema: @Nicole

schau mal diese Füllung mache ich die is so leggaaaaa Bread and Celery Stuffing Send recipe as Ecard Add recipe to shopping list Ingredients • 1 loaf sliced white bread • 3⁄4 cup butter or margarine • 1 onion, chopped • 4 stalks celery, chopped • 2 teaspoons poultry seasoning • Salt and pepper, to taste • 1 cup chicken broth Instructions Let bread slices air dry for 1 to 2 hours, then cut into cubes. In an saucepan, melt butter or margarine over medium heat. Cook onion and celery until soft. Season with poultry seasoning, salt, and pepper. Stir in bread cubes until evenly coated. Moisten with chicken broth; mix well. Chill and use as a stuffing for inside turkey, or bake separately in a buttered casserole dish at 175°C (350°F) for 30 to 40 minutes. Grüßle Bianca

Mitglied inaktiv - 10.12.2009, 20:19



Antwort auf diesen Beitrag

Puh, also ich glaub ne Kochperle werd ich nie wenn ich das so lese.. Und wieviel ist denn eine 3/4 Tasse Butter??? Ich hab ganz verschiedene Tassengrößen Du siehst, bei mir ists echt verloren...aber ich bemüh mich.

Mitglied inaktiv - 11.12.2009, 10:09



Antwort auf diesen Beitrag

Hallo Nicole , die Füllung geht wirklich schnell und einfach. Ich habe die mal in USA gemacht und die ist sehr lecker. 3/4 cup butter = 170 gr. Da muß man die Zutaten einfach in Stücke schneiden, Zwiebel und Sellerie anbraten und dann mit der Butter und der Geflügelbrühe übergießen. Falls du das machen willst, sag mir Bescheid denn ich habe dieses Gewürz da ich würde dir das dann in einem Tütchen schicken wenn du möchtest. Grüßle Bianca

Mitglied inaktiv - 11.12.2009, 10:33