*
Kinderarzt Dr. med. Andreas Busse

Kindergesundheit

Kinderarzt Dr. med. Andreas Busse

Antwort:

was soll ich tun wenn Krankes baby isst nicht paar Tages?

Poštovana,
Obavezno sa svojim malim idi u bolnicu. Herpes nije za šalu... Ako ne podnosi kravlje mleko, to jest mlijecni protein onda mu treba specijalno mlijeko, u bolnici e vam rei koje je to mleko. Tako je i doktor meni se cini napisao. Nemojte se sikirati sve e biti u redu. Deca više izdrže nego što mi mislimo i jaka su zato što je ta nas naravno teško gledati kako se mue. Znam dobro kako vam je sada.
Veliki pozdrav

von Natabela am 11.02.2019, 19:50 Uhr

Unten die bisherigen Antworten. Sie befinden sich in dem Beitrag mit dem grünen Pfeil.