Schwanger - wer noch?

Schwanger - wer noch?

Fotogalerie

Redaktion

 
Ansicht der Antworten wählen:

Geschrieben von Liebesrausch, .... SSW am 22.12.2005, 17:10 Uhr

Liebe Veralynn!!!!!!!!!!

Ou Mann, das hani no welle mache!
Bitte entschuldigsch mi!
Ich bin e Baslerin, wohn aber im Kanton Züri... der Liebi wäge... Hesch mi Bitrag gläse?
Ich weiss nid rächt was i mache söll... Uf jede Fall bin i sehr verwirrt, ha mir grad zwei, drei Ziggis inezoge... smile... und öb i e Gläsli Wyy darf trinke an Wiähnacht weissi au nit, gopferdelli.... smile...
Was meinsch?

 
3 Antworten:

Re: Liebe Veralynn!!!!!!!!!!

Antwort von veralynn, 6+0. SSW am 22.12.2005, 17:21 Uhr

hallo

ja du, mach doch eifach i zwe drü tag no ä tescht! bisch sicher, dass hüt nmt ich? i meine, nachere fg chas äbe scho äs zitli ga, bis sich dr zyklus wider ipändlet. i ha vor 8 jahr mal eini erläbt u äs isch übernes jahr gange, bis i mini mens wider becho ha. aber bi mir isch sowieso alles normal. so zwüsche 40 bis 400 täg isch bi mir so zimlich alles möglich ;-( troztdäm bini scho 3 mal grad bim erschte versuech schwanger gworde u i ha immer mit clearblue teschtet. das si mire meinig nach die beschte teschts! ah ja, also eis glas wy chasch dr scho erloube. ha vor ca. 10 tag o mal äs glas gno, woni bi mit mine eltere ga ässe.

ganz viel glück u schöni wiehnachte wünsch i dir!

nadine

Beitrag beantworten Beitrag beantworten

nachtrag...

Antwort von veralynn, 6+0. SSW am 22.12.2005, 17:52 Uhr

darf i frage wie alt du bisch u wie alt dis chind isch? i welem quartier bisch du de ufgwachse u id schuel? würd mi brennend interessiere!

lg nadine und gib wider bscheid!

Beitrag beantworten Beitrag beantworten

...aber klar doch...

Antwort von Liebesrausch am 22.12.2005, 18:01 Uhr

Ich bi 27, und leider e Baselländerin, fo Liestal urschprünglich, ha aber während der Usbildig in Allschwil gwohnt und im Wettssteiquartier in Basel... Ich ha d Usbildig zur Krankeschweschter absolviert und wohn sitt 3 Johr im Kanton Züri...

Beitrag beantworten Beitrag beantworten

Schwangerschaftsnewsletter
Die letzten 10 Beiträge im Forum Schwanger - wer noch?

Anzeige Salus Floradix

Mobile Ansicht

Impressum Über uns Neutralitätsversprechen Mediadaten Nutzungsbedingungen Datenschutz Forenarchiv

© Copyright 1998-2024 by USMedia.   Alle Rechte vorbehalten.