Diätclub

Forum Diätclub

So Schlümpfe Tag 4 ist fast vorbei

Thema: So Schlümpfe Tag 4 ist fast vorbei

wie fühlt ihr euch?? Lg Wasserfrau

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 18:36



Antwort auf diesen Beitrag

Hallo. Also bei mir läuft es gut. Mach ja die Apothekenumschau-Diät und so langsam klappt es gut. Hab schon ca. 1 kg abgenommen. Hoffe, die anderen Schlümpfe sind auch so erfolgreich. Wünsche euch weiterhin gutes Durchhaltevermögen.. Lg Vicky

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 18:59



Antwort auf diesen Beitrag

Ich hab keine Ahnung wies läuft. Stand noch nciht auf der Waage, da ich morgen wohl beim 1. WW Treffen gewogen werde und dann fang ich richtig an. Mache zwar jetzt auch WW aber eben ohne Selbstkontrolle und will mich an der WW Waage orientieren. Ansonsten HASSE Ich Diäten und alles was mit Verzicht zu tun hat *mecker* Ich könnte Zentnerweise Schokolade fressen!

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 19:47



Antwort auf diesen Beitrag

du hie? he he, ig o!!! was isch das genau mit däne schlümpf? um was geits? bitte um ufklärig. starte hüt o mis diätprogramm. d.h. vil sport, z morge u z mittag normal ässe, am aabe weni. allgemein vil frücht u gmües u weni nasche....... was meinsch? klappt das eso bis im summer 10 kg z verliere? du, wieviel wosch no abe? ha mr bim lipo ä billigi digi waag kouft, die zeigt 70 kg a. die mechanische zeigt knapp 69 a. bi dir? muntsch p.s. wenn chömeter verbi? chleider sie z.t. parat! übrigens. die gross isch vom 27 bis 30. chrank gsi, nur höch fieber, süsch nüt! denn isch nr. 2 ei tag chrank gsi mit fieber, nid ganz so höch, denn 2 tag wider guet u jetzt wider chrank. fieber am aabe öppe 39, also nid höch, aber hueschte extrem u gränne vil..........

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 20:01



Antwort auf diesen Beitrag

Hey, das muss ma jetzt aber nicht verstehen, oder? Ächz, na bissken hab ich was verstanden.... LG Silke

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 20:16



Antwort auf diesen Beitrag

i mues! bi dr ganz Tag schüsch nume äm frässe (sorry däm chasch nüm anders säge!) u jogge isch halt bi däne Wätterverhältniss o nid grad genial. Ga jetzt 3 - 4 mal ir Wuche ufe Hometrainer u mache Buuchtraining (dä stresst mi am meischte.......) schüsch luegi druf dasi nid meh als 1400 kcal isse im Tag mache aber ke radikali diät halti eh nid lang düre u z'gwicht isch grad widr druffe. Maches eigentlech genau glich wi du. 10 kilo schaffisch sicher locker! Mir si ä gruppe wo am 1.1 agfange het z'diätle jede macht so chli öpis anders aber jede het z'gliche zil. Dasmr üs widrerchenne heisse mr halt Schlümpf ,-) i findes no witzig u o wes nume virtuell isch gits eim chli kontrolle..... Bi letscht Fritig 74.8 gsi (hmmmm fasch 4 kilo zuegno ide feschtdäg!!) wot uf 60 abe Chleidergrössi 38 wär o ok) Hie heimr immer no chli Feriestimmig mini Chnd si fasch nid zwidererchenne :-) so lieb u brav ok mit paaaaar usnahme aber nene isch grad ok so! Ou seich Chranki Chind si nid gäbig....... wünsche gueti besserig! Los versueche mis Härzchäferli z'überzüge dasmr die Wuche no chones Bsüechli mache chöi :-) hesch ä Tag wos nid geit? Häbit sorg u bis gliiiiii Müntschi fo üs

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 20:43



Antwort auf diesen Beitrag

ne, mir hey die wuche nüt bsunders los. mir hey o no ferie u nid ei termin usser morn doc mit dr mittlere u die gross het am fr ritä aber nur bis vierte vor 3 ;-). chasch also usläse, aber besser wär natürlich, we alli wider gsund si. die chrankheit isch hochgradig asteckend....... mi brüetsch wo nach wiehnacht bis silvester isch da gsi, hets o verwütscht u s manndi chränkelet o. nur dr chli u i si verschont blibä bis jetzt du, bisch mitem buebi bim doc gsi wäg däne chnuble am chopf. übrigens, r. het ä brief gschriebe usem kn..... du verschteisch? geitem nid guet. isch uf dr intensiv gsi wäge läbereversage u het jetzt todesängscht. wott ch. nomal gseh usw. hüül, gränn, jammer........... lappe............

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 21:16



Antwort auf diesen Beitrag

ne, mir hey die wuche nüt bsunders los. mir hey o no ferie u nid ei termin usser morn doc mit dr mittlere u die gross het am fr ritä aber nur bis vierte vor 3 ;-). chasch also usläse, aber besser wär natürlich, we alli wider gsund si. die chrankheit isch hochgradig asteckend....... mi brüetsch wo nach wiehnacht bis silvester isch da gsi, hets o verwütscht u s manndi chränkelet o. nur dr chli u i si verschont blibä bis jetzt du, bisch mitem buebi bim doc gsi wäg däne chnuble am chopf. übrigens, r. het ä brief gschriebe usem kn..... du verschteisch? geitem nid guet. isch uf dr intensiv gsi wäge läbereversage u het jetzt todesängscht. wott ch. nomal gseh usw. hüül, gränn, jammer........... lappe............

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 21:16



Antwort auf diesen Beitrag

Ja mir gö am Nami zum Chinderarzt wot jetz eifach wüsse wases isch! Nei isch war............mhhhh irgenwie tuet är mr ja leid. är het sis läbe aber sälber verpocket waste säisch ärntisch halt o. Los i ha ging gwüsst dasne z'nächschte mal öpe uf sire Beärdigung ''gse''........... trurig aber wahr! Jetzt setzt dr sicher dis Manndli chli under druck gäll so ala mir si doch fründe u so. Fiisi Tur! Los seischmr wen dini Kids ume Gsund si möcht ehrlech gseit grad nüt ufläse ä riiise drücker fo mier

Mitglied inaktiv - 05.01.2010, 11:41



Antwort auf diesen Beitrag

Mitglied inaktiv - 05.01.2010, 11:44



Antwort auf diesen Beitrag

Ich mache meine Diät ja schon seit dem 27.12.09 und ich habe ca. 1,4 kg abgenommen. Angegeben hatte ich am 01.01. ja 80,3 kg, später waren es aber dann 80,8kg (meine WAage spinnt ein bissle). DAher gehe ich vom höheren Gewicht aus, was in Anbetracht des Silvesterabends realistischer ist ;-) Ich fühle mich sehr gut, habe zeitweise großen Hunger den ich dann mit Flüssigkeit unterdrücke. Ich hoffe nur nicht, dass mich bald der Heißhunger packt, wäre doof. Will bis Mai ca. 7 kg weghaben. Hoffentlich klappt's. Also Mädels : DURCHHALTEN !!! Lg. aus Dänemark, wo es aktuell gerade schneit :-)

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 20:06



Antwort auf diesen Beitrag

Huhu, also, ich vermelde, bis heute abend wurde noch passabel geschlemmt. Heute abend dann Start (offiziell) bei WW, ab morgen früh wird Tagebuch geführt. Ich bin gespannt wie ich mit dem neuen Programm zurechtkomme. Fühle mich total motiviert und muss sagen, ja, ich brauche wohl den Gang ins Gruppentreffen. Mein WW Abend ist künftig der Mittwoch und Freitags kann ich Euch Schlümpfen dann hoffentlich eine Abnahme vermelden. Vielleicht schon am kommenden *hoff* LG Silke

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 20:18



Antwort auf diesen Beitrag

Bei mir ist es genauso wie bei Schlumpfine09!! War heute beim ersten WW-Treffen und ab morgen gehts los !!!! Lg Sandy

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 21:33



Antwort auf diesen Beitrag

Hallo Mädels, ich bin heute schwach geworden und habe 50 gr. Kinderschokolade von meinen Jungs gegessen. Dabei habe ich extra die gekauft, weil sie mir eigentlich nicht schmeckt. Naja, das sind dann 280 überflüssige Kalorien, aber sonst wars ganz ok. Verzichten tu ich auf vollfette Milch, Fruchtjoghurt, Teilchen, Sahnesauce, Nachtisch (Pudding, Eis), Süßkram, Käse, Salami. Morgens esse ich ein wenig Müsli mit fettarmer Milch, mittags was fettarmes gemüselastiges (heute zum ersten Mal Fleisch, also Chili, aber Rezept aus dem Diätkochbuch ca. 400 Kalorien) und abends ein Brötchen oder eine große Scheibe Brot mit was drauf (i.d.R. fettarmer Kräuterquark oder Kochschinken) und einen Apfel. Da ich Wasser nicht so gern mag, trinke ich zum Mittagessen und Abendessen noch je ein Glas Apfelsaftschorle, ansonsten Kaffee und seit Neuestem Tee. Also gestern hat es tatsächlich geklappt, spätabends nichts mehr zu essen, obs an dem frühen Zähneputzen lag oder am Tee weiß ich nicht, ich hab einfach beides probiert. Ich hoffe, dass es mir weiterhin gelingt, und dass ich am Freitag wenigstens ein Kilo weniger habe. Ach ja, zu Motivationszwecken war ich mal kurz in der City und habe viele Klamotten anprobiert, um mir dann nichts zu kaufen außer einen Schlafanzug. Den gabs herabgesetzt nur noch in XL (also so eine Art Zelt) und ich freue mich schon darauf, dass er mir hoffentlich bald zu groß ist *ggg* Liebe Grüße von einer leicht gestressten Anna (Mann ist seit mittags geschäftlich unterwegs und wird erst Donnerstag wieder da sein, aber alle drei Kinder sind nonstop zu Hause, da Ferien und sie sind zu erkältet, um bei dem Sauwetter draußen zu spielen)

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 21:41



Antwort auf diesen Beitrag

mies mies mies ... absolut keine strategie - ist aber auch total doof bei dem vielen besuch und den ganzen leckeren sachen .. aber ab montag bin ich alleine und bis dahin hab ich einen plan ,... versuche trotzdem mich ein wenig zurückzuhalten und nicht wahllos alles in mich hineinzustopfen... glg

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 21:59



Antwort auf diesen Beitrag

hey kommt ihr aus der schweiz?? woher denn?? ich bin aus ö / vorarlberg - direkt an der ch-grenze! glg

Mitglied inaktiv - 04.01.2010, 22:00



Antwort auf diesen Beitrag

hi du wir wohnen beide im berner oberland. nach ö wollte ich schon immer mal. soll da schöne kinderhotels geben und nicht so teuer. irgendwie kommt immer was dazwischen. lg aus der schweiz

Mitglied inaktiv - 05.01.2010, 06:42



Antwort auf diesen Beitrag

bin ja auch schon seit dem 27.12. im versuch. bin jetzt von zwischenzweitlichem und mir unverständlichem hochrauschen auf 76 heute morgen bei 74,6 gewesen. klingt schon besser... grüßt snuggles

Mitglied inaktiv - 05.01.2010, 09:44



Antwort auf diesen Beitrag

Will auch nach Ö!! ;-) Lg Wasserfrau

Mitglied inaktiv - 05.01.2010, 11:42